بیوتی تهران

مجله سرگرمی بیوتی تهران

بیوتی تهران

مجله سرگرمی بیوتی تهران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

در دوران نامزدی دختر و پسر باید به شناخت یکدیگر بپردازند و صادقانه همان‌طور که واقعاً هستند رفتار کنند تا بتوانند به شناخت بهتری از هم، دست پیدا کنند. البته این شناخت با یک و یا دو جلسه تکمیل نمی‌شود زیرا آن‌ها روانشناس خبره‌ای نیستند که توانایی فهمیدن رفتار فریبکارانه و یا فیلم بازی کردن طرف مقابل را حدس بزنند اما با بررسی و تحقیق و رفت‌وآمد می‌توان شخصیت درونی و ذات فرد را تا حدودی شناخت.

پنهان‌کاری

یکی از نشانه‌هایی که دختر یا پسر از همدیگر چیزی را پنهان می‌کنند این است که در برخی مسائل از جواب دادن طفره می‌روند و آن را بازگو نمی‌کنند.

تناقض‌گویی

حتماً شما هم این مثال را شنیده‌اید که میگویند دروغ‌گو کم‌حافظه می‌شود. اگر از نامزدتان درباره چیزی سؤال بپرسید و او به شما جواب دروغ بدهد و در زمان دیگری دوباره همان سؤال را از او بپرسید قطعاً جوابی می‌شنوید که با قبل مطابقت ندارد.

نقش بازی کردن

شما می‌تواند از طریق تست‌های روان‌شناختی تا حدودی متوجه شوید که طرف مقابلتان چقدر خود را خوب جلوه می‌دهد و یا نقش بازی می‌کند. البته باید به این نکته اشاره‌کنیم که بعضی از دختر و پسرها خودشان را بدتر ازآنچه واقعاً هستند نشان می‌دهند.

حساس بودن

ممکن است گاهی طرف مقابلتان به آرایش و لباس پوشیدن شما حساسیت نشان بدهد و تذکر بدهد. این رفتار نشان‌دهنده این است که او بسیار حساس، ریزبین و نکته‌بین است.

زودرنج بودن

یکی از ضعف‌های زن و شوهر در زندگی زناشویی را می‌توان زودرنج بودن دانست و شما می‌توانید به‌راحتی این رفتار را در دوران نامزدی در طرف مقابلتان متوجه شوید.

عدم سازگاری

سازگار داشتن و گاهی کوتاه آمدن برای داشتن یک زندگی صلح‌آمیز نیاز است. زیرا اغلب دختر و پسرها به دلیل عدم سازگاری و نداشتن تفاهم که هرکدام ساز مخالف می‌زنند رخ می‌دهد. شما می‌توانید این رفتار را در دوران نامزدی تشخیص دهید.

عجول و عصبی بودن

ممکن است در بعضی از اوقات نامزدتان با کوچک‌ترین اشتباه از طرف شما عصبانی شود و عکس‌العمل‌های غیرمنطقی از خود نشان بدهد.

بی‌ملاحظه بودن

اینکه دو طرف ملاحظه همدیگر را بکنند نیاز یک زندگی زناشویی خوب است. اگر دختر و یا پسر در دوران نامزدی ملاحظه طرف مقابل خود را نکنند و فقط به فکر نیازهای خود باشد قطعاً این رابطه سرانجام خوبی نخواهد داشت.

عمل نکردن به وعده‌ها

در دوران نامزدی به سروقت حاضر شدن در قرار ملاقات دقت کنید زیرا اگر طرف مقابلتان همیشه دیر می‌کند و شمارا معطل می‌گذارد می‌تواند نشانه این باشد که در آینده به قول و وعده‌هایی که به شما داده است عمل نخواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی